Bilişim Öğretmenleri, BDE, BT ve Yazılım,Güncel meseleler üzerine - Bilişim Teknolojileri, Tarih ve Güncel konular üstüne kişisel yazmalar

bt_siniflari_kapali

BT dersini kaldıranlara öğrencilerden mesaj var…

3 sene önce yayınlanan bu yazı tarafından BT Öğretmenleri kategorisine eklenmiş.

Bilişim Teknolojileri dersinin ilköğretim 1.kademeden tamamen kaldırılması ve 6-7-8.sınıflarda seçmeli 1 saat olarak okutulmasına öğrencilerimizin verdiği mesaj ve tepkileri paylaşıyoruz. Fatih gibi bilgisayar destekli eğitim projeleri planlanıyor, hayata geçiriliyor fakat Fatih gibi projelerin eğitim anlayışımıza katma değer katacağına bilmek kadar, eğitim sürecinin insan odaklı olduğunu da unutmamamız gerekiyor. Bu ülkede bilişim eğitiminin verilmesi ilköğretim seviyesinden başlamak üzere şarttır, gereklidir, ihtiyaçtır.

Umarım akil bir yönetici ne yaptıklarının artık farkına varır çünkü artık geç değil çok geç oluyor. Şimdi öğrencilerimiz konu hakkında ne düşünüyor birde onları dinleyelim istedim…

BENCE KALDIRILMASIN BU DERS ZATEN 1 DERS HERKEZİN BİLGİSAYARI VAR ZANNEDİYORLAR AMA BİR ÇOK KİŞİNİN BİLGİSAYARI YOK VE ÖĞRENEMİYORLAR BİLGİSAYAR DERSİNDE BİLMEDİĞİ HER ŞEYİN DOĞRUSUNU ÖĞRENİYORUZ HADİ BİDE BİLGİSAYAR OLMASSA BİR KİŞİDE SEKRETER OLUYOR VE MÜDÜR İSE ONA BİR GÖREV VERİYOR VE BİLMİYOR NE YAPACAK HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZMÜ?? LÜTFEN BİLİŞİM DERSİNİ KALDIRMAYIN BU DERSKALDIRILIRSA NE YAPACAĞIZ BUDERSİN FAYDALARIDA VAR HERKEZ BUDERSİN KALKMASINI İSTEMİYOR.LÜTFEN BU DERSİ KALDIRMAYIN

BİZLER 6. SINIF OLARAK HEP YENİ KONULARIMIZ VAR .BİRAZ BAŞIMIZI KALDIRIP HAYATIMIZIN HER YERİNDE OLAN BİLGİSAYANLARI ÖĞRENMEMİZ GEREK.KALDIRILIRSA MESELA BEN DR OLCAĞIM TEKRAR EĞİTİM ALMAM GEREK KİMİ SEKRETER OLACAK BUNLARI ŞİMDİDEN ÖĞRENMEK GEREK…BU YÜZDEN KALKARSA ÇOOOOOOOOK MUTSUZ OLURUZ.HATTA ÇOĞALMASI GEREK KALKAK YERİNE. NEOLACAK TEKRAR ZAMAN KABYI GELSİN KRİZ EEEEEEEEE SONRA NE OLACAK BİZİM DE HAKKIMIZ VAR BİLGİLİ OLMAYA YOKMU? HER ZAMAN ÖĞRENMELİYİZ..TAMAM MIII?!

Bilişim teknolojileri dersi kaldırılmamalı,ders saatleri azaltılacağına aslında fazlalaştırılmalı.Güzel bir dersi kaldırmaya hiç gerek yok hemde bu ders kaldırılırsa yeni gelişmelerden nasıl haberimiz olacak hadi oldu diyelim nasıl kullanıcaz? ben bu dersi çok seviyorum kaldırılmasını istemiyorum.

bilişim dersini çook seviyoruz kaldırılmasını istemiyoruz çünkü bilgisayarlarımızın önemli yerlerini,içindekileri,dışındaki  parçalarını bilemezdik ödevlerimizi yapamazdık bunun sonucu ise:evimizdeki bilgisayarlara nasıl davranacağımızı bilmezdik aslında söylenecek çok şeyler var ama.biz bilişim dersini ÖĞRETMENİMİZİ çok seviyoruz bu yüzden kaldırılmasını istemiyoruz.

BEN BU DESİN KALDIRILMASINI İSTEMİYORUM ÇÜNKÜ BU DERSİ SEVİYORUM VE BİZ BURDA BİLGİSAYAR HAKKINDA BİLGİ ÖĞRENİYORUZ  ARAŞTIRMA SLAYT YAPMA VB.ÖDEVLERİDE NE YAPACAKLARINI BİLMİYORLAR VE ÖDEVLERİNİ YAPAMIYORLAR BİZ İSE BU DERSTE HEPSİNİ ÖĞRENİYORZ İNŞALLAH BU DERS KALKMAZ EĞER BUNU YARLARSA DİLEKÇE YAZMAYI BİLİYORUM GEREKİRSE YAZA BİLİRİM……

BİLİŞİM DERSİNİN KALDIRILMASINI İSTEMİYERUM ÇÜNKÜ BU DERSİ VE ÖĞRETMENİMİ ÇOK SEVİYORUM AYRICA KALDIRILSA BİLE İNSANLAR BİLGİSAYAR ALDIKLARI ZAMAN KULLANMASINI BİLEMEZ VE ARTIK İNSANLAR BİLGİSAYARIN KARŞISINA GEÇTİĞİN DE AVAL AVAL BAKAR
EĞER DERSLER  AZALIRSA İNSANLAR  BİLGİSAYAR KULLANMASINI UNUTACAK VE DİĞER ÜLKELERE  KERŞI BİZİM ÜLKEMİZ MAHRUM KALACAK.   VE BU DERSİ KALDIRMAYA KİMSE CÜRRET EDMEZ    HOŞÇAKALIN

kaldırlmasına ve azaltılmasına çok sinirlenirim ve BT dersinin saatini 40dk değil 2.saat olması ve bizim  gibi öğrenciler daha çok oğretimini daha çok olmasını isterim gelelim sadete bilişim dersinin kalkmamasını isterim biz çünkü hiç bir şey öğrenemeyiz.

BENCE BİLİŞİM DERSİ KALKMAMALI.ÇÜNKÜ BİLİŞİM DERSİNDE BİLMEDİĞİMİZ BELKİ HAYATIMIZDA GÖRMEDİĞİMİZ,DUYMADIĞIMIZ BİR ÇOK ŞEYİ ÖĞRENİYORUZ.

Kaldırılmasını istemiyorum çünkü bizler bu eğitim olmasa hayatımız kolaylaşmaz ve hem derslerin azaltılması  bizim bilgisayarı öğrenmemiz zorlaşır…

bilgisiyar dersi kaldırılmasın çünkü ileride işimize yarar ondan sonra boşyere bide bilgisayar kursuna gitmeyelim kaldırmayın agaç yaşken egilir.

ben bilişim dersini cok seviyorum çünkü araştırma yada başka ihtiyacımız oldugunda öğretmene sorup öğretmenden bilmediğimiz yerleri öğreniyoruz bu yüzden bilişim dersi kapanmamasını istemiyorum.

bilişim dersinin kaldırılmasını doğru bilmiyorum çünkü  bilişim dersinde de bilmediğimiz bazı şeyleri öğreniyoruz..

“BENCE BİLŞİM   DERSİ   KALDIRILMASIN   ÇÜNKÜ  EĞER KALDIRILIRSA BEN   EVİMİZDEKİ   BİLGİSAYARI   KULLANAMAM  BİZİM   OKULDA   4.  SINIFTAN         BERİ   BİLGİSAYAR   DERSLERİNE    GİRMİŞTİK DERSİ VE   HOCA  MI  ÇOK   SEVİYORUM    GEREKLİ    PROGRAMLARI    İYİCENE  ÖĞRENİYORUM   BZEN     YAPAMADIĞIM   ŞEYLER   OLUYOR  AMA  İŞİMİ   HALLEDİYOM, AMA ŞİMDİ 4 VE 5 LER DERS GÖRMÜYOR, BU KÖTÜ OLUYOR.

KALDIRILMASI ÇOK KÖTÜ. DERS  SAATİ ÇOK AZ ZATEN HEMEN BİTİYOR ZAMAN YETMİYOR

Bu davranışı kınıyorum çünkü biz bilgisayar kullanmayı bilmiyoruz.İnternette gezinmekle oyun indirmekle facebookta takılmakla olmuyo.Bunun microsoftu var exceli var lütfen bilgisayar dersini kaldırmayın.Bu çağda yaşıyoruz çoğu öğretmen bilgisayar kullanmayı bilmiyor ders saatlerini azaltmayın BİLGİSAYAR DERSİNİN KALDIRMAYIN LÜTFEN

bu  dersin  kaldırılması   yanlış  bir  düşünce,çünkü  bu  ders  diğer  derslerimdede  yardımcı   oluyor

bilişim dersinin kaldırılmamasını istiyorum çunku:bize bilğisayarın nasıl kullanılmasını ve internetin iyi yönlerini ögretiyor saygılarımla

bence bilişim dersi herzaman olmalı bilişim dersinde bilmediğimiz görmediğimiz şeyleri öğreniyoruz bence bu ders her zaman olmalıdır.

Reklamlar

Bu yazılara da göz atmak ister misiniz?

kahoot_pin
Kahoot ile etkileşimli test ve tartışmalar
Öğrenmeyi daha zevkli hale getirecek olan çevrim içi Kahoot  uygulamasını sizlerle paylaşmak istiyorum. Kullanımı, uygulaması...
1 ay önce yayınlandı.
xerte
Xerte Çevimiçi içerik geliştirme editörü – eba
Nottingham Üniversitesi tarafından geliştirilen içerik geliştirme editörünü EBA türkçeleştirerek tüm öğretmenlerin kullanıma sunmuş.. Peki Xerte...
3 ay önce yayınlandı.
bte buluşması
BTE Dernek buluşması – Hizmet içi Ankara
Her ne kadar geç kalınmış bir yazı olsa da yazmam gerektiğini düşünüyorum. 11-15 Haziran 2013...
12 ay önce yayınlandı.

Bu yazıya 2 yorum yapılmış.

  1. Bizim de mesajımız var üstadım. Giydireceğiz :) Çok yakında…

    • Bu dinlenişin ardından patlatacağından şüphem yok hocam zaten :)

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?